Keresés teszőleges kifejezésre:
Keresés katalógusban:
oldal:
kép:

Vásárlási és szállítási feltételek

Vásárlási és szállítási feltételek

 

A vállalkozásunk fõ profilja a cégellátás. Mivel a cégellátást kiszállítással végezzük, bolthelységet nem tartunk fenn, raktárunkban értékesítést nem folytatunk. Kiszolgálunk magánvásárlókat is, abban az esetben, ha elfogadják az Általános Szerzõdési Feltételeinket és a Vásárlási Feltételeinket.

 

 

KISZÁLLÍTÁS

 

Budapesti kiszállítás

 

Bruttó 15.000 forint feletti megrendelés esetén a szállítás díjtalan.

 

  Bruttó 15.000 forint alatti rendelés esetén bruttó 1.500 Forint

 szállítási díjat számítunk fel.

 

Szállítási határidõ: 15 óráig leadott rendeléseket másnap (következő munkanap) szállítjuk.

Az éves statisztikánkban átlagosan 100 rendelésbõl 97 -et kiszállítottunk másnap, a maradék 3% ami esetleges logisztikai problémák (miatt: pl. több utca lezárása, nem várt csúcsforgalom, karambol, műszaki hiba ) miatt késik,a következõ munkanap 14-óráig kiszállításra került.

Elõnye: A szállítást saját logisztikánkkal oldjuk meg Budapest és vonzáskörzetén belül, így alkalom nyílik a termék tételes átnézésére, helyére pakolására, készpénz átvételre, vissza áruzásra, terméktanácsadásra, termékminta küldésre.

 

Azon Budapest környéki települések ahová saját logisztikával szállítunkBudakeszi, Budaörs, Törökbálint, Diósd, Érd,Tárnok, Dunakeszi, Üröm, Budakalász, Biatorbágy, Százhalombatta, Halásztelek, Szigetszentmiklós, Gyál,Vecsés, Alsónémedi, Ecser, Maglód, Pécel,Nagytarcsa, Kistarcsa, Csömör, Mogyoród, Fót, Solymár, Páty,

 

 

Bruttó 25.000 forint feletti megrendelés esetén a szállítás díjtalan.

 

  Bruttó 25.000 forint alatti rendelés esetén bruttó 1.500 Forint

 szállítási díjat számítunk fel.

 

 

Vidéki (Budapesten kívüli) szállítás:

 

   

Szállítási határidõ: 15 óráig leadott rendeléseket 2-5 munkanap szállítási határidõvel vállaljuk.

Elõnye: szerzõdéskötéssel, vagy egyedi megállapodással látjunk el irodaszerrel vidéki vásárlóinkat. Eseti megbízás alapján csak a fenti díjazásért. Folyamatos irodaszer ellátás esetén egyedi kedvezményes díjat kalkulálunk. Kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat. Telefonszám: 06-1 361-9395

Hátránya: Futár szolgálattal szállítunk, ezért kizárólag olyan cégekkel tudunk szerzõdni, melyekkel átutalási fizetési módban (lásd fizetési feltételeket) megállapodtunk meg.

 

Express irodaszer futár - kiszállítás:

 

Díjazás: Az irodafutár átlagosan nettó 5.500 Forint (bruttó 6.985 Ft) áron kérhetõ, az áru súlyától és a szállítási címtõl függõen (belváros vagy külsõ kerület). Budapestre és vonzáskörzetére tudjuk a szolgáltatást nyújtani, ügyfélszolgálattal történõ telefonos egyeztetés után!

Szállítási határidõ: 3 órán belüli szállítás.(munkaidõben)

Elõnye: Az express irodaszerfutár szállításnál értékhatár nélkül szállítunk, hiszen a nem várt helyzeteket (pl. elfogyott a másolópapír, kiürült a festékkazetta) próbáljuk megoldani.

Hátránya: Ezt a szolgáltatást fõként meglévõ ügyfeleinknek tudjuk biztosítani, mert ebben az esetben csak átutalásos fizetési mód lehetséges. További információt a szolgáltatással kapcsolatban kérjen ügyfélszolgálatunktól. Telefonszám:06-1 361-9395

 

 

 

FIZETÉSI FELTÉTELEK

 

A megrendelt áruért készpénzzel vagy átutalással lehet fizetni az alábbiak szerint:

  • Átutalás (előre, a szállítás előtt) Miután rendelését visszaigazoltunk, a szállítás megkezdése előtt kell kiegyenlítenie a számlát banki átutalás által.
  • Átutalás (a szállítás után) Akár az első vásárlásnál is lehet kérni átutalásos számlát. Ezt az igényt pénzügyünk bírálja el, és fenntartja a jogot arra, hogy indokolt esetben ezt a kérelmet elutasítsa. Ezt minden esetben szállítás előtt közöljük az elutasított kérelmezővel, ilyenkor készpénzes, vagy előre utalásos fizetési móddal tudjuk teljesíteni a megrendelést. Minden termékre, amit átutalásos számlával értékesítünk, tulajdonjog fenntartással adunk el, amit a számlán a láblécbe közlünk is (az átvett termékek a számla kiegyenlítéséig az eladó tulajdonát képezik). Általánosságban 8 napos átutalást tudunk biztosítani, ettől eltérő egyedi fizetési határidőről területi képviselőjénél érdeklődhet.
  • Készpénz/utánvét: Céges és visszatérő vásárlóinknak lehetőségük van a megrendelést kifizetni a szállításkor a helyszínen (futárnál vagy saját munkatársunknál)

 

 

VISSZAIGAZOLÁS

 

            A web áruházban leadott rendelések automatikusan visszaigazolódnak, ami annyit jelent, hogy sikeresen lezárta a rendelést. Ha olyan terméket rendelt, ami nincs készleten, arról a szállítást megelõzõen egyeztetünk, ami abból áll, hogy ügyfélszolgálatunk ajánl helyettesítõ terméket, amit vagy elfogad, vagy dönthet úgy is, hogy megvárja, amíg a hiányzó termék raktárra nem kerül. 

 


Keresés termékcsoport alapján: